بازی بسیار مشهور و پر آوازه Angry Birds Star Wars 1.1.0 برای PC

 

angry birds star wars 1.1.0 بازی بسیار مشهور و پر آوازه Angry Birds Star Wars 1.1.0 برای PC

Star Wars پدیده ای جدید از سری بازی های فوق العاده محبوب و مشهور Angry Birds بوده که پس از ساخت و انتشار اولین نسخه از آن , طرفداران بسیار زیبادی پیدا کرده و در اقصی نقاط جهان کاربران پر تعدادی را مجذوب خود کرد. پس از گذشت مدتی کوتاه از عرضه نسخه اول , هم اکنون نسخه دوم آن ( 1.1.0 ) طراحی شده که در آن مراحل جدید و متنوع تری به بازی افزوده شده و مشکلات و باگ هایی که در ورژن قبل وجود داشته اند رفع شده است. هم اکنون می توانید نسخه کامپیوتری Angry Birds Star Wars را به صورت رایگان و همراه با پچ برای بازکردن تمامی مراحل , از سایت بازی های رایگان دریافت کنید.

 

 

حجم فایل : 63.67 مگابایت

دانلود بازی با لینک مستقیم از سرور سایت

تصویری از محیط بازی

پسورد فایل : www.freegames.ir

توجه 1 :

برای کرک کردن بازی ابتدا محتوی پوشه Patch را در محل نصب بازی کپی کرده و فایلی که کپی شده را در همان مسیر اجر اکنید ( برای ویندوز 7 روی آیکون بازی راست کلیک کرده و Run As Administrator را بزنید ). سپس آیکون بازی را از محل نصب در پنجره جدید باز شده ( Patch ) انتخاب کرده و گزینه OK را بزنید تا بازی کرک شود. داخل بازی هر پسوردی که وارد کنید قابل قبول خواهد بود. توجه داشته باشید که هنگام پچ نباید بازی در حال اجرا باشد.

هم چنین در صورت مواجه شدن با ارور OpenGL میبایست کارت گرافیک خود را آپدیت کنید.

توجه 2 :

موقع پچ بازی اینترنت خود را فعال نگه دارید.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : جمعه 8 دی 1391برچسب:بازی بسیار مشهور و پر آوازه Angry Birds Star Wars 1,1,0 برای PC , | 16:59 | نویسنده : Admin |

  • never mind
  • جاوا