بازی بسیار جالب و دو بعدی Wimp Who Stole My Pants? برای PC

 

 

Wimp who stole my pants بازی بسیار جالب و دو بعدی Wimp Who Stole My Pants? برای PC

Wimp Who Stole My Pants? یا همان چه کسی شلوار مرا دزدید؟ عنوان یک بازی بسیار جالب و فانتزی با سبکی خاص بوده که جدیدا توسط شرکت Flexile Studio برای سیستم عامل های جدیدی همچون اندروید و i-OS ساخته شده است. پس از انتشار اولین نسخه از این بازی بسیاری از کاربران را مجذوب خود کرد و بر اساس همین محبوبیت و علاقه ، نسخه ای بهبود یافته با گرافیکی بهتر برای PC منتشر کرده است. این شاهکار سبکی دو بعدی و ماجرایی داشته و از گرافیک بسیار خوبی نیز بهره می برد و مراحل پر تنوعی دارد.

هر یک از این مراحل نیز رنگ و طرح خاصی داشته و با نقش های خیالی و بسیار زیبایی که داشته گیمر را در خود غرق می کند. داستان اصلی بازی Wimp Who Stole My Pants? از موقعی شروع می شود که موجود کوچک و بامزه ای که ایفاگر نقش اصلی بازی بوده ،‌ زیر شلواری خود را گم می کند. البته در اصل کسانی آن را به سرقت می برند و قصد آزار و اذیت وی را دارند. شما میبایست به این موجود کوچک کمک کنید تا با پشت سر گذاشتن موانع و مشکلاتی که پیش می آید ،‌ به زیر شلواری خود رسیده و کمی آرام شود !!

برای دانلود به ادامه مطلب مراجعه کنید.

 

trans بازی بسیار جالب و دو بعدی Wimp Who Stole My Pants? برای PCحجم فایل : 105.61 مگابایت

دانلود بازی با لینک مستقیم از سرور سایت

تصویری از محیط بازی

پسورد فایل : www.freegames.ir


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : پنج شنبه 29 فروردين 1392برچسب:بازی بسیار جالب و دو بعدی Wimp Who Stole My Pants? برای PC, | 11:43 | نویسنده : Admin |

  • never mind
  • جاوا