دانلود بازی Defiance برای PS3

 Defiance اولین بازی چند پلتفرمی آنلاین می باشد که در تجربه ای باورنکردنی از بازی های رایانه ای، شما را به نبرد دعوت می نماید. این بازی بر اساس یک برنامه تلویزیونی در شبکه Syfy ساخته شده است. به هزاران گیمر در فضای آنلاین بپیوندید که در سال هایی دور کره ی زمین را که تغییر کرده است و تلاش برای دستیابی به تکنولوژی بیگانه های سیارات دیگر در تمامی آن ها موج می زند به نبرد بپردازید. یک شخصیت منحصر به فرد برای خود ایجاد کنید و با استفاده از گزینه هایی که در اختیار شما قرار می گیرد به ارتقاء این شخصیت مجازی خود بپردازید. به تنهایی و یا به همراه دیگران به شکار بیگانه ها بپردازید و مهارت های خود را بهبود ببخشید و سلاح هایی مدرن و بیگانه را از آن خود نمایید که به شما در زنده ماندن در نبردهای سنگین کمک می کند. به جستجو و کاوش در سرزمین های گسترده ای با ماشین های مختلف بپردازید و خود را به عنوان سردسته یک گروه عظیم در بخش آنلاین بازی در نظر بگیرید. این بازی بر اساس سریال تلویزیونی به نام Defiance ساخته شده است. شما از هم اکنون می توانید این بازی را برای اولین بار میان وبسایت های ایرانی با لینک مستقیم از وبسایت دانلودها دریافت نمایید.

Defiance PS3-DUPLEX

 

defiance ps3 cover small دانلود بازی Defiance برای PS3

 

 

تصاویری از محیط بازی:

defiance screenshots 01 small دانلود بازی Defiance برای PS3 defiance screenshots 02 small دانلود بازی Defiance برای PS3

defiance screenshots 03 small دانلود بازی Defiance برای PS3 defiance screenshots 04 small دانلود بازی Defiance برای PS3

defiance screenshots 05 small دانلود بازی Defiance برای PS3 defiance screenshots 06 small دانلود بازی Defiance برای PS3

 

نکات اصلی و کلیدی در اجرای بازی های کنسول PS3 :

1) تمامی بازی ها ، تست شده بوسیله آخرین نسخه نرم افزار MultiMan می باشند. 

۲) تمامی بازی های قرار گرفته بر روی وبسایت قابلیت اجرا در سیستم های هک شده PS3 را دارا می باشند. تنها کافی است که طبق توضیحات نصب هر بازی ، به نصب بازی در کنسول خود بپردازید و مشکلی از قبیل سالم نبودن فایل های پچ  و یا خراب بودن EBOOT نزدیک به صفر می باشد.

۳) برای آموزش هک کردن PS3 خود می توانید به فروم های تخصصی در این زمینه مراجعه نمایید و در صورت بروز مشکل در بخش نظرات وبسایت ، مشکل خود را نوشته تا حد امکان به برطرف سازی آن پرداخته شود.

۴) نسخه پیشنهادی برای اجرای تمامی بازی ها ، نسخه ROGERO CFW 4.30 v2.05 می باشد و سایر نسخه ها مورد تایید وبسایت دانلودها نمی باشند.

 

source دانلود بازی Defiance برای PS3 توضیحات نصب بازی: پس از دانلود و اکسترکت نمودن پارت ها، تنها کافیست فولدر BLES01787-[DEFIANCE] را به محل GAMES یا GAMEZ در هارد اکسترنال خود انتقال داده و سپس به اجرای بازی بپردازید. نیاز به هیچ گونه پچ و کرکی نیست. فایل های فشرده و اجرای بازی تست شده و سالم می باشد. تیم دانلودها امیدوار است از این بازی بسیار زیبا نهایت لذت را ببرید.

 

caution دانلود بازی Defiance برای PS3 توجه: از این پس ، فایل های فشرده با حجمی بیش از ۱۰۰ مگابایت دارای ۵% ریکاوری هستند. این ویژگی باعث می شود تا مشکل در اکسترکت کردن فایل ها ، کاملا به صفر برسد. برای استفاده از این ویژگی ، اگر فایلی را دانلود کردید و با مشکل اکسترکت مواجه شدید ، نرم افزار Winrar را اجرا نموده ، به محلی که فایل های فشرده را دانلود کرده اید مراجعه کنید ، و تمامی پارت ها را انتخاب کرده و گزینه Repairکه در قسمت بالایی نرم افزار موجود هست را بزنید. سپس محلی مناسب برای ذخیره سازی آن ها انتخاب کنید. پس از اتمام کار ، به محلی که برای ذخیره سازی انتخاب کردید مراجعه نموده و با آن فایل ها به اکسترکت بپردازید.

 

download دانلود بازی Defiance برای PS3 دانلود به صورت پارت های ۱گیگابایتی:

دانلود پارت ۱ :     Direct Link

دانلود پارت ۲ :     Direct Link

دانلود پارت ۳ :     Direct Link

دانلود پارت ۴ :     Direct Link

دانلود پارت ۵ :     Direct Link

دانلود پارت ۶ :     Direct Link

 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : پنج شنبه 8 فروردين 1392برچسب:دانلود بازی Defiance برای PS3, | 18:13 | نویسنده : Admin |

  • never mind
  • جاوا