مشاهده تمام برنامه های نوروزی صدا و سیما با نرم افزار سیمای نوروزی

 دریافت همه برنامه های نوروزی رادیو و تلویزیون با نرم افزار سیمای نوروزی

مخصوص گوشی های اندرویدی

دانلود نرم افزار سیمای نوروزی برای دریافت برنامه های رادیو و تلویزیون

تعطیلات نوروزی تمامی شبکه های تلویزیون و رادیو برنامه های مختلف و متنوعی را برای بینندگان تهیه می کنند که همه آن ها از میان بهترین برنامه های آماده شده انتخاب شده اند.

بسیاری هستند که قصد سفر کردن ندارند و اوقات خود را در خانه می گذرانند و بیشتر دوست دارند مقابل تلویزیون باشند و برنامه های مختلف سیما را تماشا کنند. آن هایی هم که در سفر هستند می توانند از برنامه های متنوع رادیو لذت ببرند.
.
مهم ترین مشکلی که اینجا به سراغ شما خواهد آمد اطلاع نداشتن از برنامه هایی است که در شبکه ها مختلف از شبکه های اصلی تا شبکه های محلی و دیجیتالی پخش می شود اما این نرم افزار مشکل شما را کاملا حل خواهد کرد.

.
نرم افزار سیمای نوروزی که برای تلفن های آندروید آماده شده است جدول پخش تمامی برنامه های نوروزی تلویزیون و رادیو را نشان میدهد. این برنامه تنها به شبکه های اصلی یک تا پنج محدود نمی شود و تمام شبکه های حوزه دیجیتال را پوشش می دهد.
.
نکته بسیار جالب دیگر در مورد این نرم افزار آن است که شما می توانید با اتصال به اینترنت و بدون آنکه برنامه خاصی داشته باشید شبکه های مختلف را به صورت اینترنتی و آنلاین مشاهده کنید.

دانلود

حجم: 679 کیلوبایت


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : چهار شنبه 7 فروردين 1392برچسب:مشاهده تمام برنامه های نوروزی صدا و سیما با نرم افزار سیمای نوروزی, | 14:42 | نویسنده : Admin |

  • never mind
  • جاوا