خودروی 12 میلیاردی کمپانی لامبورگینی با نام Veneno

 تنها سه عدد از این خودروی گران قیمت، رویایی و حیرت آور ساخته شده است

عکس زیر خودروی Veneno شرکت مطرح لامبورگینی است

خودروی 12 میلیاردی شرکت لامبورگینی

بدنه این خودرو بسیار آیرودینامیک طراحی شده و لامبورگینی می گوید بخش جلویی اتومبیل مانند یک بال بزرگ عمل می کند و اتومبیل را به زمین می چسباند. قیمت این خودرو 4 میلیون دلار است که با احتساب دلار 3000 تومانی هم می شود 12 میلیارد تومان، البته اگر بخواهد وارد ایران شود تعرفه گمرکی را هم که حساب کنیم از 20 میلیارد تومان هم گرانتر می شود!

تصویر بالا، خودروی Veneno است. جدیدترین خودروی شرکت مشهور ایتالیایی. یک ماشین 4 میلیون دلاری قرار است فردا به صورت رسمی در نمایشگاه اتومبیل ژنو معرفی بشود اما رسانه ها نتوانسته اند تا آن زمان صبر کنند و خبر آن امروز لو رفته. پیش از آنکه درهای نمایشگاه باز شود.
.
ماشین جدید لامبورگینی 750 اسب بخار قدرت دارد و حداکثر سرعت آن 360 کیلومتر بر ساعت است. این خودرو در واقع بر اساس مدل Aventador ساخته شده که با قیمتی یک دهم این خودرو یعنی  حدود 400 هزار دلار فروخته می شود. موتور آن 6.5-Liter V12 است و هفت دنده دارد. قیمت بسیار گران آن به خاطر بدنه آن است که لامبورگینی بیشتر آن را از فیبر کربن ساخته.

 

 خودروی 12 میلیاردی شرکت لامبورگینی

جالب است بدانید که فقط 3 عدد از این خودرو ساخته خواهد شد بنابراین اگر دلتان می خواهد یکی از آنها را بخرید باید عجله کنید!
.
بدنه این خودرو بسیار آیرودینامیک طراحی شده و لامبورگینی می گوید بخش جلویی اتومبیل مانند یک بال بزرگ عمل می کند و اتومبیل را به زمین می چسباند.
.
در مدلی که در نمایشگاه ژنو به نمایش درآمده از سه رنگ اصلی پرچم ایتالیا استفاده شده است. سفید، قرمز و سبز. این یک مدل آزمایشی است و فعلا به فروش نمی رسد.
.
شرکت لامبورگینی به نامگذاری مدل هایش بر اساس گاوهای جنگی علاقه زیادی دارد. نام Veneno از یک نام اسپانیایی برای یکی از سریع ترین گاوهای مسابقه گرفته شده. این گاو خشمگین در سال 1914 یک قهرمان گاوبازی را در صحنه مسابقه کشته است.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : چهار شنبه 16 اسفند 1391برچسب:خودروی 12 میلیاردی کمپانی لامبورگینی با نام Veneno, | 19:35 | نویسنده : Admin |

  • never mind
  • جاوا