معرفی خوراکی هایی که عمر را افزایش می دهند!

 چه خوراکی هایی باعث افزایش عمر و سلامت انسان می شود؟

بهترین خوراگی ها برای افزایش طول عمر

خوارکى هایى براى افزایش طول عمر

طول عمر یکی از نتایجی است که می توان از سلامت بدن آن را به دست آورد. برای اینکه سلامت کامل داشته باشید نیاز است تا مواد معدنی درست بخورید.

خوراکی های مختلفی هستند که می توانند به شما برای داشتن سلامت کمک کنند اما برخی از آن ها با تحقیقات مختلف به عنوان بهترین گزینه ها برای افزایش طول عمر انتخاب شده اند. این میوه و خوراکی ها دارای بهترین و مهمترین مواد معدنی بدن هستند.

 

خوارکى هایى براى افزایش طول عمر

گریپ فروت:
یکی از میوه هایی که خیلی کم استفاده می شود و بسیاری از مردم آن را دست کم می گیرند گریپ فروت است. نوع تلخ این میوه می تواند دیابت را درمان کند و همچنین تحقیقاتی در سال ۲۰۱۰ نشان می دهد که این میوه می تواند برای کبد نیز بسیار عالی باشد. گریپ فروت همچنین سرشار از آنتی اکسیدان های مفید برای بدن است.
.
ذغال اخته:
یک دیگر از خوراکی های خوشمزه دنیا که افراد زیادی به آن علاقه مند هستند ذغال اخته است. این میوه بیشتر در اواخر بهار در مغازه ها دیده می شود یکی از بهترین خوراکی ها برای مقابله با بیماری های عفونی است. این میوه میزان زیادی آنتی میکروبیال دارد و همچنین آنتی اکسیدانی بودن آن بسیاری از بیماری ها را از بین می برد.
.
سیر:
از جمله سبزی ها به حساب می آید اما کسی دوست ندارد به آن حتی کمی نزدیک شود چراکه بوی بسیار بدی می دهد و از همین رو دوستداران آن بسیار کم هستند. سیر یکی از بهترین خوراکی های دنیا با خواص فراوان است. به نوعی می تواند بسیاری از بیماری ها را یک تنه نابود کند و برای فشار خون بسیار مناسب است و آن را تنظیم می کند. این خوراکی همچنین می تواند میزان کلسترول خون را نیز کاهش دهد.
.
قهوه:
شاید تا به حال از قهوه موارد خوبی نشنیده باشید اما این نوشیدنی همیشه هم بد نیست و خواص بسیار زیادی دارد. قهوه می تواند انرژی بدن را برای یک روز سخت و پرکار تامین کند و همچنین با توجه به تحقیقات صورت گرفته مشخص شده است که این نوشیدنی می تواند خطر بیماری های دیابت، سکته قلبی و حتی عفونت های مختلف را به شدت کاهش دهد.

 

نرم افزار طبیعت و درمان

 

 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : شنبه 28 بهمن 1391برچسب:معرفی خوراکی هایی که عمر را افزایش می دهند!, | 15:34 | نویسنده : Admin |

  • never mind
  • جاوا