دانلود Internet Download Manager 6.14 Build 5 Final Retail

 بهترین و پرسرعت ترین نرم افزار مدیریت دانلود

 

 Internet Download Manager 6.14 Build 5 Final Retail

 

به همراه پچ های مختلف برای فعال سازی

Internet Download Manager 6.14 Build 1 Retail

نسخه اختصاصی Retail

نرم افزار IDM یا Internet Download Manager یکی از قدیمی ترین و پرسرعت ترین نرم افزار مدیریت دانلود از اینترنت میباشد. این نرم افزار کم حجم و کم نظیر با شتاب دانلودی که دارد میتوان جایگزین بسیار خوبی برای نرم افزار مدیریت دانلود داخلی خود ویندوز که مخصوص مرورگر IE هست و یا مدیریت دانلود مرورگر مورد استفاده شما، باشد. شتاب دهنده دانلود این برنامه، یکی از بی رغیب ترین ها بوده که با آن میتوانید با سرعت فوق العاده بالا و باورنکردی، اطلاعات مورد نیاز خود را از اینترنت دانلود کنید. این نرم افزار با تمامی مروگرها و تمامی سیستم عاملهای موجود سازگاری کامل را دارد و شما میتوانید با نصب این دانلود منیجر به راحتی از سایتهای YouTube, Google Video, MySpaceTV بدون نیاز به نرم افزار خاصی در این زمینه دانلود کنید. این نرم افزار میتواند سرعت دانلود را تا %۵۰۰ افزایش دهد. قابلیت های بسیاری در این نرم افزار وجود دارد که تنها با نصب و استفاده از آن، متوجه خواهید شد.

===

What’s new in version 6.14 Build 5?
- Added support for Firefox 20
- Improved downloading from some types of video servers

 

 

دانلود

 

حجم: ۵٫۶ مگابایت

پسورد: www.farsv.com

راهنمای فعال سازی:

پس از دانلود، ابتدا توصیه میشود اگر نسخه قبلی در سیستم شما نصب است را پاک کرده و سپس نسخه جدید را نصب کنید. سپس یکی از پچ های موجود در پوشه Patch ترجیها پچ با نام Patch iOTA را در محل نصب نرم افزار کپی و اجرا کنید. سپس روی دکمه پچ کلیک کرده و در کادر باز شده یک نام وارد کرده و OK کنید بعد در کادر بعدی هم یک نام دیگر وارد کرده و OK کنید تا با پیغام پچ شدن موفقیت آمیز نرم افزار مواجه شوید.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : سه شنبه 10 بهمن 1391برچسب:دانلود Internet Download Manager 6,14 Build 5 Final Retail, | 18:2 | نویسنده : Admin |

  • never mind
  • جاوا